Är jag en konstig form av en garderobsfarbror?

Menar inte att jag är gammal eller att jag inte har kommit ut, utan helt enkelt att jag känner mig som den där tröjan man gillar så mycket men inte vill bära, för den kanske slits ut. Har haft en del förhållanden, en del mindre lyckliga men att jag har hört dessa ord som biter sig fast för många gånger är ett faktum. Första kexet stod och jag vet inte hur länge hon hade väntat, på min hemväg efter tre månader och förklara hur mycket hon tyckte om mig och saknade mig... Skilda vägar var avtalet. Att uppleva sådana kommentarer om och om igen ger inte en normal, stabil psykisk hälsa. Nu har det bullas upp igen och denna gång skall jag inte vara någon snäll ängel.

 

FUCK OFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)