Är d de man vill höra?

Ryck upp dig.

Du e snart på fötterna.

Du kommer att hitta någon bättre.

Du ser inte framtiden bara historian som är ett hinder.

 

Finns det någon person på denna jord som tycker att sådana kommentarer är upplyftande? Visst finns det människor som söker tröst när dagar inte går som de skall men att sitta, lipa och tycka synd om sig själv är väl ingen lösning. Själv föredrar jag svält, ensamhet och vin. Har knappt haft kontakt med någon på fyra veckor o rasat 8 kilo. Nöjd med det och tänker att fortsätta med det tills känslorna avdunstar. Vill inte ha någon tröst.

Hade chatt-kontakt med en vän som sitter i liknande situation och det kändes skönt. Dels pga att varken han lr ja daltade med varandra med kommentarer som "Åhhh, stackars dig" lr "de kommer att bli bättre ska du se" och att jag fick spy ur mig galla som jag inte vill publicera på nätet. Vill nog bara säga tack!

TACK!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)