Dessa grannar

Funderar på att ställa mina Jamo mot väggen, skruva upp och rocka fett på pianot nu. Nu när det äntligen har tystnat. Ok jag är inte mycket till "sova person" men jag menar... Kan jag vara den ende som vaknar av grannarnas ungar klockan åtta??? Ta d inte fel, vill sova på natten och jag älskar barn men varför festa natten lång på en vardag? Vill inte vara den griniga djäveln som vräker ur mig skit heller (vilket jag är nu tydligen).... Tagit mig en stadig 12:a med hopp om att sova till andra grannarnas ungar skall upp

 

*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)