Vilken natt lr inte

Försökte somna efter hemkomsten vilket inte var d lättaste eftersom min glade nattsupé partner fann nöjet att skämma ut mig lite.

 

Söt blondin i kassan. Flörta lite o hon smålog. Käkade maten o var på väg. Då frågade min käre vän Z om hon skulle fixa numret. Försökte att förklara att jag har mitt på d torra o om jag ville ha numret skulle jag inte gå tillväga så. Hon gick o fråga. Svaret var enkelt o även om jag inte brydde mig så mycket just då, eftersom jag inte brukar äta där (dyr skräp mat), så kända en viss missnöjdhet när jag var hemma.

Vid 4 vaknade jag igen o då gjorde jag allt för att kunna somna o få min skönhetssömn. Trevade i någon timme mellan olika metoder o till sist så är jag utvilad igen. Kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)