Fira lr gråta?

Nu när man har sovit på saken o lyckats funderat en del på hur fan d ska gå till väga med att reparera gadden i min näbb så börjar man bli lite orolig. Att snusa gav tio år av nöje och kommer nu att avslutas med fem månaders avvänjning o en timme i tandläkarstolen. Minst 2500.- Pengarna oroar inte mig för det kommer att finnas massa försäkringar som jag kan driva på tills någon ersätter mig. Det som däremot oroar mig är vad jag ska få i munnen. Eftersom tandkött inte växer ut igen så måste d ju ersätta det med något. Tankar slår mig som människoodlade öron på råttryggar lr skinn transplantation från skinkan vid brännskada.... Konstmaterial..... (modell lera???)

 

Undrar helt enkelt om jag alltid kommer att smaka på mitt eget arsle lr stinka som en råtta i gommen. Kanske till o med kommer att ha svårt att flyga som boven "Jaws" i 007.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)