Mecka avlopp

Igen. Denna gång i köket. Varför inte roa sig på detta vis om man e uppe i glatt humör. Hatar denna gamla kåk på d viset att alla rör bör bytas ut. Nu ska jag inte vara så kinkig för d e ju alltid trevligt att stå i denna odör av ruttnande ämnen samtidigt som ens påverkan inte ger någon framgång. Har kämpat ett tag nu o skiten verkar ha släppt så jag får väl vara nöjd med denna insatts. Vädrar för fullt o har torkat alla golv så "Jiiippppyyyyyyyyyy" Rent var d här.

 

Dax för mig nu att ta ett bad o ett lr 2 glas kanske. Känner att jag har gjort mig förtjänt av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)