Här ger jag er 2 alternativ

  1. Kvällen har hittills varit lugn med mysig hemmakväll i soffan efter att vardagsmaten placerats i buken. Lite filt, tända ljus o film kommer att avsluta denna kväll pga tidig uppstigning till arbetets underbara värld i morgon bitti.
  2. Efter att öl har letat sig ner i magen på en kina restaurang så fick kvällen fortsätta med en tur till Ica maxi. Å varför d då? Lättroad som man e terrar man personalen lite lätt, vänder på varje pryl m.m. Hur ofta kan man göra så? Har ju inget arbete att oroa mig för så varför inte ta till vara på denna Torsdag.

 

Gissa vad jag gjorde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)