Go Svezia

Hade man väntat något annat än d som hände igår?? Nja.... Knappas Annas fel att vi röstar fram en såpass dålig låt. Hon ska inte känna sig nere. Jag förstår inte bara hur Svenska folket tänker. D e ett bidrag som ska visa vad Sverige kan inom musikindustrin, denna fina bransch som vi har legat på topp bra länge. Vad gör vi då. Vi röstar fram något skammbidrag, år efter år, som resten av Europa skrattar åt. Rätt? Så fan... Blir sur. Jag vet att vi kan. Europa vet att vi kan o till och med världen vet. Vi skapar listettor över hela världen o hjälper riktigt tunga namn i industrin med låtskriveri m.m. Varför kan vi då inte få en låt igenom Euro:n?

 

Dåligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)