Funderar

Har inte hänt någe på senaste dagarna. Grillade i Fredags, d va kul men tyvärr så somnade värden o in kommer en gammal klasskamrat som jag inte har pratat med sedan nian. Ska jag vara helt ärlig så pratade vi inte mycket alls i högstadiet heller så det blev lite konstigt kan man säga. Nåja. Värden somnade vid elva på kvällen. Tog en bulle med 2 fulla bekanta som jag kände att d va dax för hemfärd för. Efter att dumpat dessa två hamnade jag hemma med tanke på att kvällen var för ung för att gå ut o d brukar jag inte göra själv.... Nykter....

 

(salongsberusad då)

 

Nya tag o ringde en tjej. Kan ju mysa med lite vin o film lr nåt.... Hon prata konstant i över en timme o jag ska ännu en gång vara helt ärlig. Jag fick inte in många ord o d med lite berusning resulterade att jag var på väg att somna med luren i örat.

Kom hit nu!

 

Var kommandot som fick denna guldfredag att bli en tidig Lördag. Höll mig till fem o sen kommer jag inte ihåg mer än att hon sparkade på mig med full klädes utstyrsel vid åtta.

 

Somnade om o ja nu e d Tisdag o jag har äntligen fått lite gjort. Lite mail till min coach, fixat en gardin, lunchat med en kollega, njutit av både sol o en öl. Lever livet helt enkelt. Glatt besked även att d ramlat in lite mer pengar. *glad*

 

PÖSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)