Funderar

Efter nattens dröm så har jag funderat o funderat. Varför bör man ha ett förhållande om man inte har några som helst behov av det? Visst vaknade jag upp med ett leende på läpparna i morse men det behöver ju inte betyda att jag är ensam. Hade en fin dröm om att jag var stadigt involverad i en tjejs liv o hon kunde fylla d få misstag som jag gjorde. Konstigt nog var denna tös otroligt lik min nya granne, men men... Drömmen hade ingen sexuell handling utan enbart en lång lång promenad. Var vet jag inte för den fokuserade på hennes beteeende o leeende. (Ska va många eeee:n om man bor i Enköping). Denna otroligt vackra brunett som förgyllde mig har tydligen något att komma med. Även om det enbart var en dröm. Kanske borde kika lite mer på saker som sker runt om kring mig.

 

Har lagt ner tid på att skriva ett verk om denna tös o sjukt nog var jag tvungen att koncentrera mig lite o hade/har problem. Ofta vill jag ha ett ansikte till låtar som skapas men i detta fall blir det sååå fel. Kan inte drömma o skriva om en tjej som jag inte känner. Visste förstår jag varför hon fick ansiktet i min dröm för hon har ju vackert hår, kinder, ögon m.m men i verkligheten? Ska låta denna unga vackra mor vara det hon e bra på men som sagt jag funderar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)