Underbart

Har redan tröttnat på denna otroligt smakrika morgon-middag-kvälls snack. Te som smakar o luktar som en gammal fimp. Frukt med denna otroligt aromatiska karaktär för att inte glömma dess fantastiska tuggmotstånd och detta vatten, som Svenskar betalar otroliga summor för att de eeeee så gott. Kan ju inte säga att de har fel. Ja menar de e ju vatten. H2O med tillsatt syre, O. Ska erkänna att jag efter gårdagens start har fuskat 2 gånger men vem ska man anklaga. Jag hade en bra anledning. Besökte en närliggande bildemontering med enbart tofflor o då slutar det som om man springer runt barfota på Joar. Vilket jag aldrig har gjort, ett flertal tillfällen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)