Star med öl

Istället för att ta en vända till Stockholm för att fynda ett mixerbord blev jag tvingad, näst intill fasthållen med våld, enbart för några ynka öl på Star. *suckar* Var dock mättad innan med en halvstor fralla med skagen på nybildad gågata med sol. Efter några kalla och beundrande av okänd brors nyinhandlade Xperia dök även resten av Måndagsklubben upp. Prat o skratt med bedårande lookalike av Meja tog ut oss en del men kände att det var fel med deras mat o plats när solen började sticka samtidigt som myggen.

 

På menyn: Baconrullade rostas med svenska färskheter o krämig smörsås.

 

Anledning: Kika på deras meny o inser att jag kan laga bättre, färskare o mat för tre med samma pengar som en av deras rätter kostar.

 

Att ICA Snobbköp kan leverera är väl inte förvånande men Det blir så djävvvla gött helt enkelt med färsk potatis, sparris, rädisor, ruccola.... Ohhhh denna parmesane från elis ostbutik. Skulle kunna ställa mig i köket nu för att göra samma vända igen. *dräglar*

 

Sockret has left the building för att jobba o det kanske är dax för mig med

*KJAM*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)