Min lilla magnetiska komihåg lapp

...har efter senaste besöket av tösabiten fått en liten ny funktion och eftersom jag har så grymt mycket att göra idag tänkte jag vara just det som punkt ett på hennes lista säger. (Jag tror att det ska föreställa någon form av förhållningslista i mitt egna hem.)

 

  • Att vara snäll
  • Att alltid fråga förts, speciellt om det är någon tjej som är inblandad (asg)
  • Att ge bort en bil
  • En punkt som jag inte kommer publicera innan jag vet vad den betyder (arabiska)

 

Så nu kommer vi till vilka "regler" jag kommer att följa. Att vara snäll är lätt för jag e född sådan så jag la ner lite tid i hemmet till ikväll när hon kommer hit. Tog lite bilder åsså så ni kan få njuta lite. PÖSS Punkt två har jag nog läst tusen gånger nu o kan ändå inte riktigt förstå den så den hoppar jag just nu. En bil ska hon få. Sant! Så snäll e jag faktiskt. Ska skriva över en bil som e färdig för skroten på henne. Mohahaha lr.... Nja jag vet hur besviken hon kommer att vara när hon står där med nyckeln i handen till en bil som inte rullat på 2-3 år. Kan inte vara så hämndlysten bara för att hon skriver regler i mitt hem.

 

Nåja. Njut av lite bilder som hon kommer att beskåda senare ikväll

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)