Man klickar på skapa o sen är det bara att skriva

Att denna värld av minnen o processorer kan skapa en så förvirrad plats. Fick mig en pratstund med en tjej idag som givit mig glada men även mindre humorfyllda kvällar att minnas och fundera på de senaste 7 åren. Kan inte ge någon skulden med tanke på att det inte är någons fel. Fel är ett ord som inte ens passar in i sammanhanget men lika lätt dyker upp i ämnet. Som om det inte skulle räcka så ser jag det som en bra idé att träffa henne. Beslutet var enkelt och kom innan jag hörde hennes röst igen. Varför?

 

Kan jag inte svara på... Förvirrad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)