Kl 07:39

Bör göra som min arbetslivsutvecklare Helena säger. Lr bör jag lyssna på vad arbetsförmedlingen yttrade sig om igår??? Kanske bara ta o följa min egna väg o surfa på andras stödvågor.....  Sitter med en bunt papper framför mig o den tycks inte minska för varje möte jag beger mig till. Sneglar lite lätt o får tankarna att falla på mig själv o mitt lyxliv senaste halvåret. Menar att stadigt knata från 84 kg till nuvarande 97 är inget jag känner mig stolt över.

 

Fick mig en tankeställare när jag blev väckt av våran alldeles egna Måndagsklubb klockan 01:35. Har suttit i den styrelsen ett tag nu o mötena haglar in så länge det e fint väder på Star i Enköping (Klubblokalen ).  Sekreteraren Sofie hade en oroväckande åkomma som jag tror kallas för fyllehicka. Hörde den eka lätt när de tre ledamoten närmade sig min dörr. Självklart släppte jag inte in dem. Inte ens Sofie. öhhhhh.... Tankeställare var d ja.... (Fuck D känns som allt annat än arbeta går hem idag) Ska inte sitta här mer nu. Ska ut o testa om man kan löpa bort 15kg utan att stanna en gång. Kommer att dö innan men kan vara värt.

 

FÖRE:

Fan va go o rund jag har blivit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)