Full fart

Ska bli egen företagare. Om allt flyter som det ska med andra ord. Tusenen saker som ska klaffa o det känns som jag har lyckats ordna tre. Bolla lite idéer på Star igår o fick med mig en jollrande bror med bebismössa o en tjej hem på efterkaka. Kan inte påstå att det blev så många kloka ord senare på vintetran o småtimmarna men men

 

Nya tag på min officiellt första arbetslösa dag på över 5 år. Hade nattligt besök (nej d var inte min bror) som väckte en sovande björn som jag senare släpade med mig till ams i byn. Efter en djup diskussion, som jag mer o mer förvandlade till småflirtande med den otroligt söta handläggaren, lyckades hon inse att denna person som hon hade framför sig inte var där enbart på grund av arbetslöshet. Fick en bunt papper som hemläxa istället vilket var lika bäst. Jag hörde henne men lyssnade inte på vad hon sa. ;)

 

Lugnat ner mig med lite bil-el resten av dagen för att dra till ett rickigt avslut med studenter o skummpa... Lr kanske inte. Vet inte hur kvällen kommer attt sluta men vädret e ju på topp o jag med så....

 

PÖSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)