Dax för Måndagsklubben igen

Väntar in dagens medlemmar för ännu ett spännande möte. Bör dyka upp snart o sen bär det av mot klubblokalen Star. Känner att jag personligen behöver att ta upp frågan om Lindas smeknamn. Det passar henne inte med tanke på att hon inte har ett. En annan punkt som känns aktuell är om det ska vara tillåtet med myggmedel under mötena.

 

Nåja. Nu ska vi samlas o förbereda inför mötet hemma hos mig o sen kommer d nog bilder, kloka ölkommentarer m.m som vanligt.

 

*PÖSS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)