Brukar inte sno men

åååh jag e helt kääär

 

E kanske inte vad jag brukar skriva så det kändes bättre att sno det från någon annan. Är inte mina ord då på något vis.

En bedårande lunch på en solig kajplats till lite brandmän o Vikingarna var en bra Lördagsstart. Tyvärr körde jag så alkoholfritt för en av oss. Rosé o wirre som fördrinkar på dagen som la grunden för en heltrevlig uteservering på "Måndagsklubblokalen" Star. Med alla i gänget samlade o rätter som kycklingmacka (160.-), korv med bröd (170.-)  blev även denna eftermiddag slutligen helt ok. Sköljde givetvis ner tugget med rödpipa. Kvällen var dock ung ovi (smygreklam NOKIA) knöt ihop oss med en granne till mig gemensamt med hemfärd. Mer wirre o nöje. Utgång o hemfärd till 4 på morgonen. Sömn nja...  18:00 till nyss dårå.

 

helt kääär i detta liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)