10:42

Malmö tur o retur???

Sitter i min godhet o skriver lite menlösa saker på ett papper för att enbart lura mitt inre om att produktiva lilla ja e framme. Ser med ett av dagens första smile, ännu en gång får ja chansen att göra något annat. Hämta bil i Malmö. 

ROADTRIP!!!!!!

Fan va nice att få komma ut ett tag från denna djävulska idétorka som hägrar i mitt boende. Ser möjligheter att kanske ge en vän "enkramolunch"-paket i Jönköping. Ja ja menar dig Linda. Lr kanske pricka in en trevlig Onsdagskväll i Malmö... Åhhh Åhhh Åhhh Jag vet. Ullis. Min Faster Ullis i Helsingborg. Kramogram utövaren nr 1. Möjligheterna. Ser möjligheterna. *GLAAAAAA Kanske kan boka så att jag kan få träffa båda mina favvo-flickor...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!

Då kan du ju ta med mina grabbar upp ifrån Bjuv =)

2010-06-15 @ 14:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)