09:05

4,6 km var tanken. Närmare två kom jag upp i med flertal stop. Känner att allt festande har satt sitt. Lungorna fungerar inte som d skall. Syresätter inte kroppen som jag vill. Hjärtat går snabbt över från vilopuls till dunka-dunka och till sist ett svagt flimmer. Det enda som tycks ha klarat dagens mål var nog benen. Nåja. Nya tag på torsdag o kanske nya sträckor utan vila. Fan, sitter o hostar som om jag har rökt i tio år, snusat i femton o druckit i tjugo... Ja just d ja. Det har jag ju..... *SUCK*

 

Hmmm De e fint väder idag så nu ska jag nog vila o fira med något kallt på balkongen innan duschen o arbetet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)