Tung Freda btw

Började med lite god dryck hemma till lite bra musik o ivrig dans. Blev efter ett tag meddad på nyllet att det skulle bli lite grillfest ute hos en vän o lyckas samåka ihop med tant Ida

(Idas bästa sida)

Tog efter en väldigt kylig kväll några whisky o fick upp värmen medan vi väntade in resterande av fredagens umgänge. Strax efter tio var metaren nere på för låga grader så att vi montera in oss i ett uppvärmt uterum istället. Niice

 

Givetvis var man tvungen att slinka in på utehaket Joar med lite besvikelse på underhållningen, men men.... Vad gör man inte för de yngre. ;)

Efter att dimpt in i trapphuset klockan 02:30, typ, blev d ett samtal till My som hade slocknat efter jobbet. Hon som var på å ville ut o festa med sina vänner. Hehe. Efterkaka med henne o två av mina grannar som lärde oss ett nytt dryckesspel. Tre öppna var ur en kortlek o drick upp allt alkoholhaltigt som man har hemma. Relativt enkla regler o resultatet blir ju att man motar hem dem, full, runt sexsnåret på Lördagsmorgonen. Mys med My??? Nope. Denna natt (morgon) föll man som en död man, fick helt enkelt förlita sig på att drömmarna kanske var lite porriga. Efter 4,5 timmars sömn var det dax att se fräsch ut igen till ett oplanerat men förvånansvärt lyckat förstamöte med Mys morsa. Dela en flaska med henne till lite käk o gjorde min egen mor lite avis/sotis genom telefon. Hihi. Släpa med oss syrran o okänd bror hem för att börja dricka vin igen vilket gav oss en trevlig kväll med mycket snack o liten verkstad.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)