Power Big Meet

Full fart med full okänd bror o lilla My i ett bensin-öl doftande Västerås gav mig blickar och idéer. Lyckades bland annat spana in en babyblå toksänkt golf mk1:a med feta fälgar. Ville bara hem till min lilla pärla o skruva vidare. Eftersom jag kramade lilla My större delen av vistelsen igår o var lagom trollbunden av alla bilar blev det inte många bilder. :/ Ska se om jag lyckas ta mig dit ikväll igen o kanske rapportera lite mer...

 

 

BTW Denna färg kallar jag gul!

 

För er som inte har en aning om vad jag dillar om så får det nog vara. Orkar inte förklara men ni kan ju alltid ta o njuta av denna bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)