Paketet

Kommer ni ihåg paketet som Älgen posa med?
Klart ni gör men här kommer en liten bild i alla fall.
Det där är inget fejkat paket utan en riktig present jag faktiskt hade planerat att ge bort. Problemet nu är att den är spårlöst borta. Personen i fråga har spenderat mycket tid hos mig den senaste tiden o jag har låtsas att jag har letat efter ett gammalt papper som jag desperat behöver men utan framgång. Så se hit alla sierskor. Om ni tror er veta var detta paket kan tänkas ligga så ring, skriv, mejla, rista in det på min dörr om det ska behövas. Jag behöver d snarast.
Ledtråd: Bilden e tagen hemma i mitt kök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)