Ni måste göra fel!

Ok jag har inget ludd runt nacken som lejonhannar lr fjädrar ur arslet som fåglar men om jag hade det skulle jag väl vara ännu mindre attraktiv som Homo sapiens? Kan inte påstå att jag sitter o grötar i detta ämne hela dagarna men när någon väcker mina tankar så svallar d upp. Mitt utseende är inte prio ett men d kan ju nämnas att när kilona sticker iväg så låter jag dem rasa och att när skalpen luggar till sig så finner jag en homoHomo så att även jag ser kammad ut de värsta blykepstimmarna. Ska man leta fel o brister så är jag en av mästarna men dock inte på mig själv. Nu har jag kommit till ett vägval, en punkt där jag inte kan se någon öppen dörr så jag ber nästan om er hjälp.

 

Nu när jag snabbt läste igenom detta så ser jag att det låter desperat men o andra sidan skriver jag d jag vill och med rubriken i åtanke så vill jag bara ge er detta... De behöver inte bara vara vi killar som är konstiga

 

 

Maskulinum söke kjoltyg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)