Lördagens bildspel

20:41 men med all sin rätt

21:36 Pirens fiskekrog

Helt underbart att kunna prata med en o dessutom förstå varandra.

*PÖSS*

Nöten ragga på L men lyckades enbart med ett dopp i d blå efter att viftat med snabeln. Gissa vem som fick dra upp han, -skor -snus o utan fungerande mobil

D va här jag nyss la upp en bild på en vän som hade lyckats med att få strips fastlimmade med Carlssons klister på sina nipplar. Ändrade de pga lite för särade ben o nakenhet. Blir en bild på söndagsmorgonens sista öl istället.

03:42

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Men gulle dig!

2010-07-21 @ 00:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)