Gatu vs Hamn

Vänner i relativt nyktert stadium.
Entré 280.-  33cl öl 55.-  grillad tonfisk med tomatsås 200.- Kändes som om kvällen kunde bli dyr
Polarens tant. ;)
Var tvungen att höra den där krappiga slagerlåten igen och denna gång betalade jag dessutom.
Några öl senare
Kikade runt på dessa artister så att det inte kändes helt bortkastat med entrén.
SALEM AL FAKIR
NEDOMANSKY
BROLLE
Fick även se mina vänner från dansbandskampen uppträda. Black Ingvars.
Jag måste grunna lite på vad som jag har gjort dessa tre dagar för minnet är inte riktigt 100 just nu. Otroligt att jag har varit en så duktig fotograf btw. Inte likt mig. Kommer med inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det verkar som du/ni hade roligt i alla fall.

Själv har jag inte varit i Enköping och festat på några år.



Kram

2010-07-04 @ 19:01:45
URL: http://hem.bredband.net/vonkanplonkan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)