Flera

...och jag menar flera centimeter saknades när mina byxor som jag senast arbetade i skulle på. Vet inte om jag ska skratta lr gråta. ;) Ådi är genomgången o klar för sin årliga hälsokontroll & själv ska jag snart in i duschen med ett glas vitt. Kul att träffa Rogjer igen btw. Han dök upp när skruvandet var som trögast o liva upp allt med hjälp av sina söner. Vi lovade varandra samma sak som tidigare att vi ska hålla kontakten men får se om vi klarar det denna gång.

 

SÖÖÖÖÖT

Har inte någonting med saken att göra men känner att jag behöver dela med mig om denna information.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)