D e fööööör varmt

Säkert tiotusen bloggar som har det som överskrift och med all rätt. E ju ingen underdrift. Svalkade av mig under d hetaste timmarna under gårdagen genom att ännu en gång sätta mig i aclösa bilen för att bränna till V.rås. Kanske lider av någon svag form av masochist men d kunde inte vänta. Dagen till ära blir d ännu lugnare. Kanske lite shoppa till lilla My som fyller år i morgon. Funderade på att ta med henne till min kusin L. som säljer underkläder men d var inte d lättaste. Ska fundera mera på det samt hur jag ska skriva fräscht material till Micke Ahlgrens.

Kussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)