Japp

Tusen spänn kortare efter matshopping. Ja jag vet att jag är singel o ensamboende men det handlar om god mat. Nu till det jag vill vräka ur mig. Är det verkligen ok att en 65+ tant stannar mitt framför mig för att gräva mellan benen? Mitt på en trafikerad gata utan att ens bry sig??? Hon kanske är ålderdomshemmets gårdshora men har hon fixat sådana sjukdomar kan hon väl söka läkare. Har hört att äldre går ofta till sådana men det kanske inte stämmer... Nu har jag en mindre trevlig bild i huvudet som säkerligen kommer att dyka upp vid mindre passande tillfällen.

 

*SUCK*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)