Rogge

Fan va kul att komma ut o träffa lite gamla vänner ibland. Var hemma hos en "polare från förr" igår o snacka, spela musik o drack lite. Kul. Bulle hem efter två på natten för att ta emot ett nattligt besök som blev 2 stycken. :/ Hade lite planer men de kommer fler tillfällen att diskutera med tösen. Hon var nog lite för berusad åsså för att ens kunna prata... Hehe

 

Dax för nya tag o har nyss blandat en Margarita o värmt upp syntarna för att kunna skriva lite desperata kärleksballader om det omöjliga. Mute på nallen o hörlurar på, så kommer jag vara borta i musikens värld på obegränsad tid

 

PPS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)