Kan jag vara kär?

Det skapas ett underligt sug inom mig bara efter ett par minuter efter hon har lämnat boet. Nästan som att det kommer bara av att hon går ut till köket. Blickarna trånar efter henne när hon rör sin vackra kropp i riktning från mig och jag har tappat räkningen på hur många filmer jag inte kunnat leva mig in i bara för att hon sitter bredvid. Försöker att lämna henne men frestelsen är för stor o kan inte slita mina tankar från alla stunder. Stunder som hon har givit mig ro, stunder som jag har varit fingerfärdig nog att höja henne högt upp i njutningens tecken. Jag delar all min kärlek o trygghet till denna person. Undermedvetet. Kan inte styra mig själv länge till....

 

Näh. Kan inte vara kärlek. Jag har min livs redan.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)