Inte lätt

...att vara singel o sjuk. Man e ju för envis o ska näst intill ligga på dödsbädden innan man ringer sin egen mor om hjälp. Har försökt att få en viss tös att hjälpa lite men efter några givna förslag o mess satt jag själv i bilen, på väg ner o handla åt henne. Vet inte vad som gick snett. Sitter nu ett dygn+ senare med en kall kebab som min favvopizzasnubbe levererat.(var varm när han kom med den) Han får en att bli lite gladare varje gång han ringer på dörren, berättar något roligt med lite småsnack som följd. Välbehövligt men konstigt att han kan liva upp mig mer än vad hon kan.... Omformulerar: Pizzaleverantören bryr sig mer än tösen?!?!?? Kan inte stämma. Har nog feberyra just nu.

 

Skulle bara säga att jag inte e frisk än

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)