Hej

Har inget att skriva om. Har funderat på saken men nej. Tänkte först skriva om att jag var ute med hunden igen men kändes ointressant. Tanken slog mig att nämna mitt jagande av biff på Coop o att jag mötte min mor och hennes arbetskamrat/chef men varför skulle ni vilja veta det? Att jag snart ska ta en dusch är väl ändå så ointressant att man skulle somna om man läste det. Så jag tänker inte skriva något långt o tråkigt inlägg om något så trögt som min dag har varit. Jo!!! ;) Kan nämna att jag har varit med lilla My idag.... lr vänta... Det är jag ju varje dag. *suck* Suckar inte för att jag har varit med henne utan att jag absolut inte har något att skriva om. Som ni kanske har förstått om ni har läst mina tidigare inlägg så kanske jag gillar henne. ( Å så börjar man reflektera efter repriser bara för att man inte har något att peta in här)

 

Blir ett hej bara, typ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)