Duktiga jag

Har nu blivit helt frisk o försöker att mjuka upp alla muskler som är skadade efter alla kramper o spänningar. Går bra. Hugger lite i ryggen nu bara. :)

  • Storhandlat
  • Tvättat
  • Diskat
  • Städat
  • Bankat

Efter att storhandlat fick jag givetvis viktfördela allt i 2 kassar annars hade jag nog rasat ihop ute på parkeringen men som d säger, använd musklerna så kommer d i form fortare. Ont gör d men fan va skönt att vara på benen igen.

 

 

BTW

Funderar på att flytta till en lya med egen tvättmaskin i. Tankarna har funnits ett tag men efter dagens stugbesök så.... Vad ska man säga... Någon av mina grannar hade lämnat sina trosor där

Fattar inte hur man kan strunta i att ta hand om sitt skit.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)