Älvdalen sommar 2010

Pappa o dotter på nya pizza haket.
Första ölen på Dalgatan 118
Första grillningen nere vid stugan.
Sen blev det stadshotellet.
Med Stefan från Larz Kristerz o hans gäng
Slutade kroglivet vid 2 på Dalgatan 118 med som jag trodde var dalens sämsta gt men icke då. Var en bastu där inne o dansade en del så bildkvalitén är inte den bästa. ;)
Kanske lite onykter åsså
Efterkaka med Lisa hos Mona till ca fyrasnåret....
Dag 2 i Älvdalsparken
Dansa mig lite varm ;)
Först Boppers sen Refreshments. I lilla tältet öste Stefan
BajjaMajjor i trä. Va annars????
Lördag, strax efter 18. Slitna men ändå sååå glada. Dax för crusing uppe i byn
Mycke fina saker att titta på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)