VAD HÄNDE?????

Blev välkomnad till ett möte av IF-metall via post. Tänkte "varför inte" o ringde in mitt besked förra veckan. Mötet skulle bla annat handla om olika typer av försäkringar. Va där idag. Började bra med både lite skratt o lovande som "reseersättning o övriga utgifter utgår". Bra. Lr???



Hoppsan, en hemlig gäst. Politiker.... Valdeltagande o suuurrrrr.....suuuuurrrrrrrrrrrr 25 minuter senare o inte något nyttigt inmatat i min hjärna... Friiiii. Lr??? Nja.

 

 



Så det e två på vippen till panschisar som troget tar på sig roller. Kunde inte låta d ske så jag signa mig själv för att få in ungt blod åsså. Så nu e jag en representanstskapsledamöt. Vet inte riktigt vad d e o vet inte ens om d e så man stavar det men jag är numera fackligt aktiv o ska på möten o representera arbetslösa i Uppland. Ibland undrar jag vad jag håller på med

 


*PÖSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)