Trevligt

Satt mig i bilen o drog ut på landet. Stanna vid min fd arbetskamrats hus o "bara va" där i några timmar. (Kan ju nämnas att jag tydligen är mer lr mindre portad från arbetsplatsen så d e väl ända sättet att träffa d få personer som inte tänker med fel organ.)

Snackade skit om arbetet, tjejer o bilar över en fika som vid senare blev lite goa ostar med olika typer av bröd o korv. Hade inte planerat detta men när frugan dök upp blev det till ett planerings möte. Ska genomföra en middag tillsammans o eftersom hon gillar att sjunga kan man nästan vara helt iq-befriad men ändå förstå att musik kommer d att bli. Tråkigt med mixern bara....

 

Jaja spela in kan jag utan mixern och bygga vidare går ju alltid i efterhand. Ser fram emot lite sällskap av d mer vuxna hållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)