Banker

Hade inte en aning om att banker inte är intresserade att få pengar inbetalt. Ringde till en bank för att slutamortera ett lån. Snacka om att bli runtkopplad o till sist när jag fick hjälp så var jag inte ens kvar under huvudbolaget utan ett dotterbolag. Kille var snäll o koppla upp sig mot deras interna system o snoka reda på vilken person som kunde hjälpa mig. Ringde upp personen o inte förvånande direkt så är det inte så lätt som att föra över pengar till kontot. Ska starta ett till konto, föra över pengar till d, dra av slutsumman på d nya, betala ut resterande för att till slut stänga kontot igen!???


WTF

Tror inte banker vill ha sina pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)