Är jag elak?

Ska man behöva känna sig dum o elak om man e den enda i trappen som vill ha reklam? Kan ju nämna att jag bor högst upp o vi har ingen hiss. Menar att reklamutdelaren får lön för att han skall förmedla samhällsonyttig information på papper...  Jag kanske tycker om att samla på reklam. fast 95% av det som dimper ner hamnar i en papperskasse innanför dörren. Utan att ens kika vad fan d var. Jag kanske rent ut av gillar att springa med den där överfulla papperskassen en regnig dag å be till han där uppe att handtagen på kassen skall hålla... Vad vet reklamutdelaren???

 

Ska nog låta han springa ett år till o sen kanske jag har tröttnat på just detta nöje. För om sanningen ska fram så gillar jag inte reklam i brevlådan men tanken att han får springa varje dag o att jag tömmer varannan månad, gör saken intressant.

 

E jag elak??? Moooohahahaha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)